Helghuvud.

Dag två med huvudvärk. Blöhh. Känner mig lite som jag gjorde i måndags/tisdags/onsdags, 
som att jag har feber på G? Var hemma från dansen i onsdags kväll eftersom jag kände av det.
Man ska inte träna med feberkänningar. Men, det händer lixom aldrig något? Vätskebrist?
Igår drack jag asmycket vatten och tog massor av värktabletter men det hjälpte inte. 
Imorse var det bättre när jag vaknade men när jag var hos pappa med Annelie och Micke
så kom det tillbaka igen, huvudvärken alltså. Och nu känns skallen tung. Måhh. Palla.

Trodde jag skulle träffa en karl idag, men det kanske blir imorgon, om det blir alls.
I want to..... : ) (Och inte "en" som i "vilken som helst", utan en väldigt speciell.)

Nåja. Vi får se. Let's dricka vatten, pop another pill and do the dishes.
Här är min nya tavla förresten, som fick flytta hem till mig i torsdags! ♥


Med några saknade länder och alternativa stavningar, but what the hell. Så fin!! : ) 
Och här, ett par ströbilder från senaste dagarna:

                                          

Knähundskatten som är med överallt, här sitter hon på kattsandslådan och håller mig sällskap på toaletten.. ^^
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0