Slöbloggar.

Torsdag! Tvättid! Kaffe! Katt! Ni vet, det där vanliga. ^^

OCH första sovmorgonen på tretton dagar! Jag höll på att gå sönder.
Kanske inte bara p.g.a. det, men det var säkert en bidragande faktor. 
De senaste dagarna har jag typ oroat mig för att få en stroke eller så.
Hur känns det?, lixom. Huvudet är helt borta, kroppen gör ont eller vill
inte funka alls. Fumlade mycket sista dagarna. Välte saker. Feberkänningar.
Väldigt nära migränanfall. På Rusta häromkvällen efter jobbet så försvann
typ hela synen, och verklighetsuppfattningen och allting. 

Andas, andas.

Idag är det iallafall rätt lugnt, tvättar och vilar fram till julkonsertsträningen ikväll.
Imorgon ska vi in i studion och lägga lite kör, sen blir det jobbhelg plus mån-ons,
sen längre helg. Med övningsdag i danssalen. Hoppas jag orkar dansa klart med
Street feet också, resten av terminen, har bokat upp många många kvällar, typ alla,
efter jobbet, fram till konserten. Kroppen och psyket är inte riktigt hundra som sagt så
jag vet inte hur jag ska orka, men jag hoppas att måendet är på väg att bli bättre.
Annars måste jag nog fundera på att lägga in mig eller nåt.... 

Värmer på lite mer kaffe och lägger mig i soffan.
Skulle verkligen behöva diska och dammsuga men jag känner mig lite för svag just nu.


 
 
Hmm, jag har lite att ta igen och att skriva om. Typ ALCAZARSHOWEN!! Men det får jag göra när
jag orkar pilla in alla bilder också. Sen har jag något annat superkul att berätta - jag har äntligen,
efter ett års sparande, bokat TATUERINGSTID! Har fått en tid hos grymma Julia Landehag som
kommer upp från Malmö och gästar Zoi Tattoo i Gamla stan mellan den 11:e och 14:e november.
Så fredagen den trettonde kommer jag att ligga i Gamla stan under hennes nål.... mmmm!
Så jävla lycklig, äntligen äntligen! ♥ YAAAAAY!!! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0