1 2 3 4 5

 

Postat av: Johanna

Hej! Jag har följt din blogg länge. Jag har samma problem som du och jag verkar aldrig kunna sluta. Blir galen på mig själv. Du däremot är ju hur duktig som helst. Äter du några vitaminer eller så?
Håret står stilla och jag vet inte varför 😲

Svar: Hej Johanna! Tack så jättemycket. <3 Jag är inte alltid lika duktig, idag har varit en "dålig" dag, men over all så går det bättre nu för tiden än jag någonsin kunnat drömma om. Brytpunkten kom när jag rakade av håret helt senast, den 8:e november 2013. Den 12:e november slutade jag pilla. Lyckades nästan ett år utan att pilla någonting! Men nu gör jag det lite då och då. Jag äter inga vitaminer, funderade idag på att testa Priorin för att se om det kan göra någon skillnad. Vissa ställen är ganska tunna, medan vissa ställen är det mitt normala jättetjocka mörka hår : )
Ida

2015-09-24 @ 22:55:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0