Freeeedag.

Klockan är kvart i tolv, imorgon är det jobblördag, följt av jobbsöndag, följt av jobbmåndag,
jobbtisdag, och jobbonsdag. Men sedan är det ett par dagars ledigt! : ) Jag står här och är lite
småsugen på glass men ändå inte. Mer "är", än "inte är". Man kanske bara kan ta pyttelite?
Havreglassen förstås, eftersom min mage redan är lite upprörd över att jag druckit vanlig mjölk,
ätit pannkakor, med lite kvarg på.. osv.. Den är supergod förresten, Icas kvarg med smak av 
vit choklad och kokos! Oh my god JA. Lätt värt att få en lätt tvivlande mage av. 

Har varit hos Elin & familjen idag från ca 16-snåret. Ja, det nämnde jag ju! Jag kom iväg till sist!
I regnet.... Hämtade Molly och Maja på vägen, och så  käkade jag middag där, Emelia kom också förbi.
Nu har jag gjort iordning matlåda inför imorgon, och sen ska jag känna efter om jag är sugen att gå på
fest på kvällen. Rent spontant just NU känner jag stort Nej. Jag är så himla trött på jobbet hela tiden, 
och det är ju inte så att vi slutar JÄTTETIDIGT direkt för att det är lördag. Vi stänger butiken klockan 18.
Annat hade det kanske varit om jag var ledig. Kastar inte in handduken än, men det känns inte så lovande.

Om en månad fyller jag år. Då jobbar jag också. Uhu! Men det blir bra ändå, SEN, har ju nåt fint att se fram
emot veckan som kommer efter det. MIN 30-ÅRSPRESENT! Som jag alltså cashar in strax efter jag fyller 31.
Hahaha... den som väntar på nåt gott..... Då är det iallafall äntligen dags för Alcazars show "Disco Defenders"
i Stockholm, min present från Hanna & Oskar. Fasen vad jag ser fram emot det!! ♥ Jaaaaaa!!


Ja, men sova då? Lite glass kanske? Klockan = 23:53...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0