Lördag & söndag.

 
Hälsa på min nya sambo, sedan igår! Lilla Vilda, som höll mig vaken i princip hela natten inatt
med sitt attackgosande och klomassage.. haha! Hon kunde inte ligga still, och jag är ju typ en 
av världens mest sömnstörda personer... Får helt enkelt sova med sovrumsdörren stängd inatt
och så får hon eventuellt dela säng med mig mina "lediga" nätter... ^^ Vi gosar så himla mycket
ändå så det är ingen gosbrist!  Hmm, det var en suddig bild det där, som tog igår. Har lite fler från
imorse, här ska ni få se... I knät, som ALLTID, och på upptäcktsfärd bland gitarrerna! 

  

Ja, hon är ju liten och kolsvart så hon syns inte så mycket alltid... ^^ Köpte lite tuffa leopardbollar åt henne
idag (med nåt som rasslar inuti - kanske får gömma dem på nätterna?) samt en ny kattsandsspade ,och ett
litet set med sopskyffel och borste, för all kattsand som hamnar utanför.. så man inte måste plocka fram 
dammsugaren på en gång! Hellre SAND utanför, än kiss, som det var med Bella...... De älskade, saknade,
bästa & sämsta katten... ♥


Träffade Elin & Annelie idag, två av mina storasystrar (och deras familjer förstås) för att fika och "fira" vår
mammas födelsedag. Hon skulle ha fyllt 66 år idag. I november är det 19 år sedan hon dog. Det är helt sjukt.
Iallafall, det var mysigt med lite umgänge, och en massa fika och kaffe, sedan åkte vi ut till minneslunden och
tände ljus. Sen fick jag skjuts hem, och så ville Maja & Molly se på katten från balkongen, så de fick vinka lite
nerifrån bilen. Hej hej katten Vilda! :D Hon fick träffa Clara tidigare också, när vi mellanlandade här mellan Ica
och själva fikat. Det gick ju toppen! 

Nä, nu blir det middag, lite leftover-doggybag-potatisgratäng från körfesten igår! Hmm, jag har inte lagt in
några bilder från det va? Nä... Okej, då gör jag det först! Vi var nämligen bjudna ut till Carina, för lite grillkväll,
och för vissa - badkväll, och lite annat gott och vått. Och högljudda lekar. Ehh... Haha! Myyyys! 


Nu då. NU blir det middag! : ) 
  
 

Postat av: Granntanten

Åh, grattis till nya sambon! SOM jag har väntat på att få läsa att du skaffat en ny. =)

Svar: Ja det krävdes visst att jag nästan skulle bli påtvingad en.... ;)
Ida

2015-09-17 @ 19:59:13
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0