Onsdagkväll!

Överlevnadskit för... ja, resten av veckan bara, kanske? Höhö.

 
Trött efter dessa fem dagar, äntligen är man hemma och äntligen är denna arbetsvecka (redan) slut! 
Som jag skrev igår har jag ju att göra ändå. Jag frånvaroanmälde mig från dansträningen ikväll, för att 
spara på ryggen inför morgondagens showträning + fredagens gig, sen har jag fortfarande en hel del 
saker jag måste städa/gömma undan innan lördag! För då kommer lilla katten! Iiih! : ) 

Här kommer några bilder på mitt långa hår, som ändå aldrig kan vara utsläppt såhär för det ser inte klokt
ut på riktigt. I'll fake it in front of the camera så länge. *upptumme*

 
Kolla, lååååååångt.... :D *happy trichotillomania fighter*


Postat av: Lilly

Ditt hår just nu är så snyggt så jag finner typ inga ord för det. Gerogus! (Tror ej jag stavade rätt nu men du fattar vad jag menar ;)

Mitt överlevnadsskit är lätt tzatsikichips och sushi. Det är dyrt att överleva om man heter Lilly minsann. xD

Svar: Sushi! Mmmm, lätt jag också. Bara underbara laxbitar och massor av ingefära och soja. NOM NOM. :D
Tack snälla!! Tyvärr kan jag inte ha det utsläppt, som jag skrev, det är lixom.. inte så snyggt då. Men på bild funkar det.. :D Ingen 360-gradersfrisyr lixom... ^^ Puss!
Ida

2015-09-10 @ 19:33:35
URL: http://babydollsugardust.blogg.se
Postat av: Lilly

Härligt att du börjar komma någonstans med håret iaf. <3


Puss.

2015-09-11 @ 06:22:21
URL: http://babydollsugardust.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0