x_x

Vissa dagar är bättre, och vissa dagar är sämre.
Lite så kan vi väl säga.

Och nu ska jag laga mat.



Postat av: Johanna

Hej! Äter du några vitaminer eller nått?

Svar: Jag svarade på det under din förra kommentar, då du inte har någon länk eller mailadress kan jag bara svara såhär, på dina kommentarer. Kopierar hela svaret här, som jag skrev sist :)
(från 25/9):

Hej Johanna! Tack så jättemycket. <3 Jag är inte alltid lika duktig, idag har varit en "dålig" dag, men over all så går det bättre nu för tiden än jag någonsin kunnat drömma om. Brytpunkten kom när jag rakade av håret helt senast, den 8:e november 2013. Den 12:e november slutade jag pilla. Lyckades nästan ett år utan att pilla någonting! Men nu gör jag det lite då och då. Jag äter inga vitaminer, funderade idag på att testa Priorin för att se om det kan göra någon skillnad. Vissa ställen är ganska tunna, medan vissa ställen är det mitt normala jättetjocka mörka hår : )
Ida

2015-09-30 @ 12:17:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0