It's getting closer...

TOVRSDAG! Vore ju en skam att INTE uppdatera då. Lixom. 

Japp, mitt i tvätten är jag, inne på sista torkvändan - kom på att jag hade glömt att slänga med min
Återskenhoodie så den fick ett eget kvicktvättprogram nu på slutet medan allt annat torkar. Oh yeah.
Den får väl hängtorka senare. Jag har ätit frukost bestående av två knäckisar (glutenfria favvisarna
med rosmarin & salt) med ost, och skagenröra. Och kaffeeee. Med den perfekta blandningen av 
hälften iKaffe från Oatly, och hälften vaniljsojamjölk från Alpro. NOM NOM.
 

Och plötsligt blev det här ett reklaminlägg? HAHA. Sponsra mig, jag är fett på? ^^  ^^  ^^

Läste nyss igenom lite gamla blogginlägg från... uhm.. SEX-SJU ÅR TILLBAKA ungefär, ganska dramatisk
var allt då p.g.a hur jag mådde och hur livet såg ut. Fy fasen! Arbetslös länge länge utan att komma någonvart
och vården proppade i mig mediciner som skulle vara bra för mig, men var de det? Nu äter jag ingenting
(eh ja förutom blodtryckssänkande och mot magktarrsymptom och sånt) men mår så himla mycket bättre.
Rent psykiskt. Ändå. Känner mig iofs väldigt stressad nu med showen runt hörnet och snart har jag inget
jobb o.s.v. Har inte hört något från H&M ännu trots att jag ringt (inget svar) så jag måste följa upp det.
Det skulle ju verkligen vara en dream come true och jag har ju haft två intervjuer med dem, så jag vet ju att
jag är intressant för tjänsten och bara det betyder ganska mycket! ♥

OH WELL, om man skulle ta och göra nåt bra, typ dammsuga lite, RÖJA UNDAN SAKER, styra upp scenkläder,
kanske rentav sy litegrann? Har mer kvar att fixa än jag vill inse, och ikväll flyttar vi in på scenen. Tjoho! Men än
är det åtta dagar till premiären... Blir hårdkörning i helgen på scenen, ser fram emot det! Bästa, stressigaste,
mest slitiga och roliga veckan på året väntar. Min sextonde vårshow med Återsken. Woop woop! 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0