-

Igår giggade vi hela dagen. Och kvällen. Och halva natten.
Det gick bra! Fick dock en dundrande jävla huvudvärk typ vid 15-snåret som gick över typ... aldrig.
Det var ju fasen mindre bra. Som tur är så tänkte jag inget på det medan vi stod och partygiggade 
sen, bara så fort vi klev av scenen. Ouch! Tårarna rann och jag mådde illa, riktig migränvärk var det.
För andra gången denna vecka. Fy fan vad värdelöst. Vi kom hem vid halv 4 på morgonen, och jag
somnade strax efter 4, fortfarande med värk. Nåja. Det var en bra dag ialafall, trots det, och trots en
massa väntan mellan de olika seten. 

 
 
Idag sov jag till kl 12, och sedan dess har jag bara ätit frukost, och INTE GJORT ETT SKIT MER.
Verkligen inget alls på hela dagen. Har så otroligt tråkigt, och hade sån jävla lust att åka iväg,
till någon som inte visste att jag ville träffas, men som ändå var upptagen med annat. Så jag sa
såklart inget. Är sjukt dålig med håret och "ska bara känna lite" och så lossnar allt för jag drar i det,
och så känns det totalt värdelöst, och såhär blir det när jag är oaktiverad. Efter senaste veckans 
tankar på att sticka till Paris och gå på audition för att jobba som karaktär på Diseyland, har plötsligt
livet runtomkring känts så otroligt menlöst. 1) Jag vågar fan inte ens sticka iväg på audition. 2) Har inte
råd. 3) Skulle aldrig våga stäla om livet så till den gräns att jag flyttar till ett annat land, ENSAM, för ett
jobb som jag 4) såklart inte ens vet om jag skulle ha en chans att få. Men allt känns just nu bara totalt
oinspirerande, livet hemma känns otroligt ensamt och jag känns SÅ understimulerad, samtidigt som jag
är för feg och lam för att våga göra något. Om en vecka är jag ARBETSLÖS vilket iofs skulle vara en
bra timing att verkligen go crazy och prova något HELT ANNAT. Dra härifrån. Men hur? Jag är dessutom
singel (läs: ensam och eländig och deprimerad?) och har inga barn så jag har inget som egentigen stoppar
mig. Eh, jo okej, att vi om bara någon vecka ska starta upp nästa stora projekt med showgruppen, förstås..
Och det har jag ju varit med och röstat igenom, redan förra terminen. Men plötsligt vill jag så mycket mer.
Jag vill bort härifrån.

Jag vill älska och leva på riktigt. 
Inget händer ju här.
Min värld är pytteliten och jag gör inget för att göra den större. 

 
 
 

Postat av: Nathalie W

Ida, du är ju så grymt duktig! Jag tror visst att du skulle ha chans att till att få jobb i Paris! :) Våga satsa! <3

Svar: <3
Ida

2016-08-08 @ 17:48:33
URL: http://nouw.com/nroswill

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0