Confusion.

Men, förvirringen?

I måndags (natt, while hämtade Oskar med Hanna i Stockholm);
"Just det, jag har ju tvättid imorgon klockan 8! Det hade jag helt glömt!"

När jag kom hem sen så kom jag ju på att, nej, det var ju på onsdagmorgonen.
Inte tisdagen. Tur att jag kom på det och inte gick ner sådär tidigt på fel dag.
Jaha och så igår kväll då, efter styrelsemötet, så gick jag ner till tvättstugan
för att dubbelkolla på bokningstavlan att det verkligen var imorgon (idag), klockan 8,
som jag bokat. Och ser då att det VISST VAR PÅ TISDAGEN, alltså igår, och jag
hade ju missat den. Måh. Jag trodde jag hade koll och följde inte min första instinkt.
Det var ju dumt! Så, nu får jag vänta en hel vecka till, eftersom alla tider var bokade.
Så nu verkar det bli.. onsdag kväll? Eller var det tisdag? Lika bra att kolla det en extra
gång också sen innan det är dags. HAHA. #fail

Nåja, jag har ju rena kläder så det räcker och blir över ändå.... 

Är glad att jag inte behövde gå upp tidigt idag dock, eftersom jag fastnade i en dagbok från 1999-2000
igår kväll/natt och somnade nångång strax efter kl 3. Det var en märklig tid. Såsom många tider i mitt liv
iofs varit. Men jag blev lite ledsen över hur illa jag lät mig bli behandlad då, av en person som jag älskade
så otroligt mycket, och det går ju att se det mönstret även i vuxen ålder. Tråkig egenskap att besitta. 


MEN nu ska jag käka frukost och kolla klart på Desperate Housewives, jajemen, sen ska jag ner på stan
och lämna in ett CV i en butik, som jag ringde tilll igår, som söker folk. Yup yup. 

 


Postat av: Patrik

Och jag som var säker på att du tvättar på torsdagar. Nu blir jag förvirrad. :)

Svar: Ja men det är ju det jag brukar göra! Därför blev det ju helt galet!! :D
Ida

2016-08-31 @ 22:42:20
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0