Effin'

Fjärde dagen i rad som jag gör absolut INGENTING, och nu är jag så hårt uttråkad att jag bara vill dra iväg.
SKRIVER JAG PRECIS SOM SIST, herregud.

Haha, hur då? Till vem? Alla jobbar och har anledningar, ungefär. Jag har fyra semesterdagar kvar innan mitt
nya fantastiska liv som arbetslös påbörjas, med allt vad det innebär. Fortfarande ledig!, tänker ni då, men jag
hoppas såklart få ett jobb så jävla fort som det går, måndagen kommer jag också förstås gå ner till Arbets-
förmedlingen och skriva in mig, så jag kan söka a-kassa osv. Hu. Det var längesen... På dagen 5 år sedan
jag var arbetslös, just på måndag, eftersom det är exakt den dagen jag blev anställd. Quite the jubileum,
eller nåt! Står fr.o.m måndag också på vikarielistan på en skola som jag hoppas höra ifrån, det var längesedan
jag jobbade inom skola, men det är ju SÅ givande! : ) Annars är det ju helst butiksjobb som jag vill fortsätta med..

Ja, eller uppenbarligen fly landet och jobba på Disneyland som karaktär?!, som jag skrev sist.


*suckar drömskt*

*aningen illamåendes också kanske*


 

Känns positiv och så vidare.
Den här gången har jag faktiskt sagt att jag ville träffas men jag fick inte ens något svar.
Hur det INTE ska svida till lite i maggropen, vem det än är, det är frågan. 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0