Hårresande... höhö... : )

Ska slänga in lite foton från helgen - PRIDE!, as soon as I get a few more från Philip som var med
även detta år och fotade. Själv fotade jag vääldigt lite p.g.a att jag var tvungen att spara lite batteri..

Nu är det tisdag, augusti är här med sin andra dag, jag är inne på min tredje semestervecka vilket betyder
att jag har hela denna, och sen en till kvar. Sköööönt! MEN inget nytt jobb i sikte än... hehe... ^^

Har en liten dipp med håret igen och måste verkligen verkligen vara stark, alltid.
Kuren jag gjort/gör (missat många dagar iochmed pappas bortgång och annan stress som gjort att
jag glömt bort och inte gjort precis VARJE kväll, men det lär knappast göra någon skillnad) har tyvärr
inte gett mig resultat på de ställen där jag ville det som mest. Ingenting, har det hjälpt, på de fläckarna.
Well, nu har jag ju iallafall försökt.... det skulle ju garantera minst 1600 nya hårstrån iallafall så jag antar
att jag fått dem på andra ställen? Tycker nog att det blivit lite tätare ovanpå huvudet iallafall. Alltid nåt.

Långt är det ju iallafall, och längre blir det. Det är så spännande, undrar hur långt det är nästa sommar... 

 
 

För såhär såg det ut sommaren 2015:

 
(På bilderna ovan där jag har utsläppt var det lite uppsatt i nacken med tanke på att det var lite längre där
än fram, men man ser ju ändå gaaaanska bra progress längdmässigt!) 
 

- och tillsist, eller rättare sagt först - sommaren 2014:
 
 
Den sommaren! Så jävla varmt! Sån otrolig lycka att vara utan peruk precis då, och, såklart, överhuvudtaget.
Det är en otrolig resa och en massiv kamp, and I aint giving up, bara kolla hur fantastiskt resultat man kan
få om man bara ger sig fan på att vinna! ♥

*självpepp o.s.v* 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0