Bra jobbat.

Sjukt ouppstyrda/oansvariga Ida har på 24 timmar ätit följande:

Pyttelite pasta (i en pytteliten skål igår som "lunch")
Fika på kören bestående av en apelsinklyfta, ett halvt äpple, några godisar.

OCH DET VAR DET!!! Två koppar kaffe också. 

Alltså. Hej näringsbristen? Vaknade inatt med jätteont i magen. Ja men vad konstigt.
Klockan är 12:25 och jag tänkte ÄTA NÅGOT nu, bra idé va? ; ) 

Sen ska jag träffa Bea och sen ikväll är det fest med showgruppen. TJOHOMO!
Jag är faktiskt inte alls pepp på det just nu men det kanske ordnar till sig.... 

^^

 

ETT: Jag GLÖMMER äta.
Har "viktigare"/roligare saker för mig.

TVÅ: Tycker om att se hur magen försvinner när jag glömmer äta.
Blir ju alltid gravidtjock när jag äter minsta lilla, så att slippa det är ju great.

Men jag vet att det är fel. 

  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0