En femtonårsdag.


En jobbmåndag, efter jobbhelg. Kanske det tyngsta dagen? För man vet att det inte blir helg igen, förrän torsdag.
Men, det finns saker som är tyngre, än faktumet att det är måndag. Idag är det 15 år sedan min pojkvän/fästman
valde att avsluta sitt liv, med oss alldeles i närheten. 15 ÅR! Vilket också betyder att han nu har varit död, lika  länge
som han levde. Han som aldrig hann fylla 16. Det känns helt ofattbart. 

Time flies.



Ytterligare 8 dagar, fick vi ha honom hos oss, ändå. Fast inkopplad till slangar och respirator på Akademiska.
Efter återupplivningen. Men efter de 8 dagarna så räckte inte våra tumhållningar, böner och önskningar till.

Jag kan inte fatta hur alla dessa år har kan ha gått. Det känns både som att det var "inte så längesedan",
men ändå...så otroligt längesedan jag höll hans hand i min. 


                                                                                 . . . . . . . 


Jobbmåndag, var det ja. Och jag fick feeling för att göra pannkakor på kvällen, och testa med soyamjölk!
Innan har jag använt färdig pannkaksmix från Kungsörnen som är jättegod (så går det fort och enkelt!) men nu
blev det egen smet, på 50/50 "vanlig" soyamjölk och den med vaniljsmak. Och det blev ju toppen! Yay!
Så nu finns det lite frukostpannkakor kvar också. 

 
 
Imorgon är det jobbtisdag, och sedan direkt till showträning - denna gång DANS! Hurraaaa! Det betyder att jag
måste packa ner träningskläder och extra frukt/fika till kvällen innan jag går till jobbet.. eller varför inte nu?
Lika bra det. 

Godnatt allihopa! Imorgon fyller syster Elin år.. och Ingrid också för den delen! Får sjunga för dem på träningen!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0