1/1 - 2016

Nyårsdagen. Nya årets första dag. 2016, welcome, welcome.
Under 2015 fick jag varken älska, älskas, ligga eller ens kyssas. 
Och verkligen verkligen knappt under 2014 heller. 

Haha.

Så, vad bjuder detta år på? 

(Det kanske är meningen att jag ska vara ensam. 
Can't quite figure it out just yet.)



Men det har ju hänt fina och roliga saker under året också.
Jag ser mest musik och sång och dans när jag ser tillbaka.
Det är bra, utan det finns jag inte.

 


A n d   I   c a n ' t   f a l l   a s l e e p 

W i t h o u t   a   l i t t l e   h e l p 
I t   t a k e s   a   l o t   t o   s e t t l e   d o w n 
I   s a i l e d   a   b o a t   i n t o   t h e   p a s t   e x c e p t

I t   t a k e s   a n   o c e a n   n o t   t o   b r e a k 



Ska fixa nån sorts middag, lunch blev det ingen för jag sov till 13:35.
I needed it! Hade en fin nyårsafton hos Hanna & barnen, med Sandra & Oskar.
Vi åt gott, drack minimalt med bubbel, spelade spel, och såg det nya året färgglatt glittra 
och smälla och spraka medan det gjorde entré, ifrån Sandras mormors balkong (Hannas granne).

Idag är det soffläge. Imorgon är det något annat läge.
Ledig till på måndag, är jag  iallafall.

 
 

 


Postat av: Carro

Gott nytt år finaste Ida <3,

jag har också funderat på om det är meningen att jag ska vara ensam ... svårt att inte tänka på de liksom ^^....

många kramar

Svar: Fast med Love är du iaf inte helt ensam <3 Gott nytt år! ;D Kram!
Ida

2016-01-02 @ 09:51:10
URL: http://carrolove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0