Det högg till i hjärttrakten många gånger under fikat hos Hanna idag, sen blev det lite bättre,
nu är det mer som ett jämnt tryck och det känns ganska jobbigt. Stress? Inför imorgon?
Det är lite nya saker på jobbet, ny kassa m.m., vi har utförsäljning nu och jag vet inte 
om jag är jättestressad över det, jag trodde inte det, inte såhär fysiskt... men det gör ont,
både runt hjärtat och på baksidan av lungorna, pulsen är jättehög. Synen är också påverkad.
Vill inte ta en tablett mot det, för jag blir så seg dagen efter, av dem. Och det har jag ju inte tid 
med, om trycket är högre i butiken än vanligtvis. Jag tar det lugnt framför en film ett tag,
och hoppas på det bästa. 

Det är säkert ingen fara alls. 



 



Postat av: Patrik

Men, Ida ska ju må bra <3 Hoppas det är något tillfälligt så du är i toppform i morgon när du vaknar.

2016-01-03 @ 22:08:19
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0