Måndag igen, semestervecka 2!

För ett par dagar sedan gick jag in i mitt 4:e år som singel, håhå-jaja, arma liv, osv. 
Det var allt jag hade att säga om det. 


Såatteh.


Fy fan viken underbar första semestervecka jag haft. Tokbra väder och en massa mys, plus lite gig som varit
roliga och trevliga. Lördag förra veckan var det ju den där efterfesten på Motorgår'n, det har jag väl skrivit om?
Sen i onsdags var vi på Sommarro och sjöng lite akustiskt, och i lördags så stod jag & Herman för sång & musik
under en vigsel ute i Vallby kyrka, mellan Emil (en jämngammal "bekant" till mig från högstadiet) & hans Frida.
Jättefina var de. Det är så speciellt att få sjunga på bröllop. Det är en av de största dagarna i deras liv och man
får dela den med dem. Det är fint. Blir alltid lite nervös men det hör till.  : )

 
 
Förutom sjungandet har det blivit en HEL DEL sol & även bad som ni sett, och idag åkte vi iväg igen till
Fjärdhundrabadet, denna gång följde Oskar med, och så kom Annelie, Micke, Lucas & Clara ut också.
Mycket varmt idag!! 31 grader i skuggan tror jag var det mesta vi uppmätte. Pust! Badade i absolut perfekt
tempererat vatten och fick rejält mycket färg på ryggen, borde väl kanske tagit en till vända med solsmörjet
där, det började klia lite smått innan vi åkte hem nämligen... när jag såg mig i spegeln sen förstod jag varför. ^^

                                           

En massa tokerier med Molly!!!: 


 
SÅ busig med moster ; )
Sen kom det lite moln & blåst men sen blev det snabbt fint igen.
 



Har varit ganska trött hemma här på kvällen och inte fått särskilt mycket gjort, ville helst av allt somna naken
i soffan men behövde gå och handla, vilket jag gjorde. Yay! Så jag har ätit middag och ska ta tag i lite disk
innan jag går och lägger mig. Var sugen på att köpa en låda Piggelin men det var sluuuuuvt och den enda 
isglassen i låda på Ica var nåt Kalle Anka-jox, 14 sånadär vanliga "småpinnar". Check, det fick det bli.
Nu är det lite drygt två år som jag hållit mig borta från mjölk! I största möjliga mån, iallafall. Vanlig ost och
smör funkar, men dricker jag vanlig mjölk / äter glass / grädde / matlagningsgrädde / färskost typ philadelphia
osv så får jag lida för det senare och det är inte ALLTID det är värt det... ^^

JA OCH HELGEN DÅ, efter gigget i lördags så hade jag gärna åkt in och träffat Niklas om han varit "ledig"
från studion, men det slutade med att jag åkte in till Philip istället. Käkade god mat, spelade tv-spel på en
maskin han byggt ihop själv, kollade foton från showen i våras och även lite från semestern för ett år sedan,
sedan sov jag kvar, och igår så hade vi en soft dag med lite strandhäng! : ) Hann träffa Niklas i ett par timmar  
innan han skulle iväg igår, sedan pga dumma tågförbindelser som gick typ en gång i halvåret så blev det lite
mer häng med Philip (med sushimiddag!) innan jag begav mig hemåt strax före 22. Okej, fotobomb:

+6

Utomhusfrukost;

              
                                          
 
Flatenbadet och en skogsbrand i fjärran:

           

Kvällssoooooovl! : D 

 

Och det var det. Nä, disken var det, ja. NEJ NU ÄR DET JU FÖR SENT. (edit: 00:36 - klar med foton)
Imorgon blir det lite barnpassning av systersönerna, Oskar tar första "passet" och jag får dem sedan på
eftermiddagen/kvällen. Blir väl säkerligen lite kattklappning, tv-spel eller ritande här hos mig, om vi inte går ut.  



Hade lite issues med bilduppladdningen men nu är det åtgärdat! Varpå klockan blev liiiiite mer. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0