Platinostugan - för oss som vill vina i lugn och ro.


ALLTSÅ, hur mycket bättre är inte den varianten? Så går den i mitt huvud varenda gång jag hör reklamen.
Hehe. Har blivit ALLDELES för lite Platino i sommar, jag dricker ju i princip aldrig, och det är ju ett riktigt
gott, och ganska svagt alkoholmässigt, och BILLIGT rosébubbel. Nom nom nom, faaaab. (THIS!) 
Man kanske får ta sig en sväng ner på Systemet framöver, och bunkra lite. Tänk att det ändå höjts i pris
från 39, till 49 kr på bara två år, ganska kraftig procentuell höjning men fortfarande HELT okej! ; )

JAHA de är ONSDAG och jag TVÄTTAR P ÅEN ONSDAG, wuuuut. Semestertider, helt bananas.
Utanför boxen, och allt det där. Det är lite lite sol mellan alla moln och jag försöker fånga solstrålarna på
balkongen. (Gotta catch 'em all!) Lite frukost där ute, bikinin på, katten vilar under brassestolen med mig,
lite så. Helt okej förmiddag.

Igår hade jag systersönerna här på kvällen, får nog återkomma om det och lägga in lite söta bilder när
solen gett upp för idag eller så.

 : )

  





Postat av: Patrik

Och här har jag gått runt och trott det varit torsdag hela dagen för jag läste i morse att du tvättade :) jaja, då blir det en extra torsdag i morgon.

Svar: Värsta bonustorsdagen! :D
Ida

2016-07-27 @ 18:45:27
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0