It don't mean a thing

Å just nu 
diskar jag
fingarna är skrynkliga

lyssnar på sondtracket från Great Gatsby
och tänker på en park
för några år sedan



"Your heart's a mess

You won't admit to it
It makes no sense
But I'm desperate to connect
You can't live like this

Love ain't fair
So there you are
My love"


Dippar med håret just nu och tar till en peruk för att inte komma åt
för att inte omedvetet pilla och göra en massa skada
i allt som jag jobbar så jävla hårt med.



 

Men jag är stark och jag slutar inte slåss! : ) 
 
   
                            
 

Postat av: Lillasyster

<3

2016-06-16 @ 12:02:03
URL: http://homeofhanna.blogg.se
Postat av: Victoria

Hej!

Jag ville bara säga att jag minns dig från Lunarstorm, och jag tyckte att du var den absolut coolaste personen i hela världen. Det var ju galet längesen nu, men vissa saker kommer en ihåg verkar det som, och jag tänkte bara titta in här och hälsa, och jag hoppas att du mår okej. :)

2016-06-21 @ 22:34:53
URL: http://mywondermentals.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0