Great great Återsken

Oj oj oj, aj aj aj, mina lårmuskler! Mina rumpmuskler (iallafall på högersidan)!
SOM det har jobbats och dansats i helgen! En fantastisk övningshelg med bästa showgruppen
är avklarad. Många nya koreografier har vi fått, och även finslipat de vi fått tidigare. Nästa vecka
är det dags att börja sjunga lite mer... jag sjunger lite redan nu, men det är ju lättare att bara fokusera
på själva stegen, dessa dagar.. (och hur bra sångröst har man vid 9:30, egentligen?) ^^ 

 
 
 Love you guys! ♥

Väl hemma här tar jag hand om alldeles för mycket disk, sjunger, dansar pyttelite framför diskhon,
dricker KAFFE för att hålla mig vaken, och känner mig inte alls särskilt pepp på att jobba imorgon och
stå upp i 8 timmar... ouch.. ^^

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0