JAHA DÅ VAR DET TORSDAG IGEN

Så FÖRST... eller ja, allra först gick jag upp vid 8 och började tvätta och sen somnade jag om lite och sen ner
i tvättstugan igen och sen påbörjade jag frukosten lite senare och SEN var klockan elva och DÅ började 
Desperate Housewives - och det är här det börjar, FÖRST grinade jag en massa till det avsnittet, lite oväntat
faktiskt men det var väldigt sorgligt. Grinade genom en hel reklampaus också, katten i knät tröstade och då
grät jag ÄNNU mer ba okej? Måste haft lite inom mig som ville ut... 

...och nu var det en farbror som hade donerat benmärg till en femtonårig med leukemi på Ellen DeGeneres
och sen växte hon upp och sen dansade de ihop på hennes bröllop och jag ba, igen, BUHU BUHU. 

Jaha, en SÅN dag lixom. Nog för att jag alltid har väldigt nära till både skratt och gråt, men idag känns det
visst lite extra nära ytan. Titta, nu blev det lite ljusare ute, kanske blir det sol? Ska jag grina för det också eller?
HAHAHA nä. Eller?


Och jag går här och väntar på ett samtal/mail ang. nytt jobb som jag sökt, och jag är så så så så förväntansfull.
Det jobbet/kontraktet jag har idag (sedan snart 5 år) löper ut om tre månader because of butiken upphör, och
det jag sökt är lite av ett drömjobb, så.... japp, alla tummar hålles. Tummar, tår, tassar, allt sånt. 



IKVÄLL SKA VI SHOWREPA MED SCENKLÄDER!! Oh my goooood. Dags att styra upp lite då, med andra ord, är väl
inte RIKTIGT förberedd! Har inte sytt något heller men har ju ett par veckor till på mig att verkligen få ihop det.
Uj uj uj. It's happenin', folks. ♥ 

 
Dagens DJUVR. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0