Långfredag.

Långfredag med inget särskilt att göra. Eller, med massor att göra, men inget vettigt som görs? ^^ 
Det tog nästintill sex timmar efter att jag gick upp, tills jag åt frukost. På fusk-våffeldagen-vis gjorde
jag pannkakor, mjölkfria sådana med hälften havre- och hälften vaniljsojamjölken. Omnomnom!


Och jag är inne på fjärde koppen kaffe med samma "mjölkmix" (alltså det är iKaffe från Oatly, så 
hiiiiiimla god. Den, och lite vaniljsoja. FAAAB.) - verkligen ett vinnande koncept! Diskar gör jag också.
Lockar på håret lite från igår kväll, testar frisyrer... är stundom nedslagen av alla fläckar där det är för
lite hår, stundom hoppfull och ändå glad förstås att jag faktiskt lyckats få det här håret som jag har. 

#trichotillomania #issues #hairloss     lixom 

 
Med blomsterband i håret... vårkänslor, hårkänslor.. well well, idag är det iallafall bra grått ute. 

             
             
             
 
Tömde ÄNTLIGEN ut ca 560 bilder ur mobilen från Kroatien i somras. Kanske får lite feeling och slänger in 
några på FB och här senare. Blir glad när jag tittar på dem och är det något jag behöver idag så är det
lite roligare saker att tänka på, lite mood boost! ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0