Lyckokväll.

Eh, oj, har jag FORTFARANDE inte lagt in bilderna från Återskenfesten? Eh, nä.
Jag FÖRBEREDDE dem ju och öppnade i PS för att ljusa upp de där som blev lite mörka, och...
Ja det var ungefär så långt jag kom med det.

Och det var en och en halv vecka sedan. Tjo!
Tiden går, osv. Den här veckan är väldigt musikalisk, minsann, igår kväll hade vi dansrep
för en mindre grupp, vi ska göra en gryyyym parkoreografi, tror det blir hur bra som helst.
Har kollat på övningsvideon nu ungefär 40 gånger. Yay. Imorgon är det torsdag och då blir det 
först lite studiosång, sedan mera sång & dans på showträningen på kvällen. Sen blir det mycket
fokus på dans i helgen när vi övar både lördag & söndag i danssalen. Weee, jag är så pepp! ♥
Tror jag fick ordning på ett klädset ikväll också, det som de flesta nog anser vara det "svåraste" -
men där har jag väldigt mycket att välja på... vilket också betyder att jag har en del att låna ut 
förstås, så det är ju bra för de andra! ; ) Tralala... Tror det är dags att gå och lägga mig, jag har
bokat tvättid klockan ÅTTA så jag hinner innan studion... hepp hepp, go to bed.

Puss & godnatt everybody
 

♥ ♥ ♥ 
 
EH HALLÅ BONUSBILDER! 
Fett snygg när jag kom hem från den där festen som jag inte laddat upp bilder ifrån än;


 
Japp, det var bara det, NU kan vi sova. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0