Om mamma, på amelia.se ♥

Sex dagar efter pappas bortgång är det Mors dag. Utan mamma. Inget nytt fenomen, då det nu hunnit gå 20
(!!!) år sedan hon gick bort i cancer. Ofattbart! Jag blev kontaktad av min nätkompis Pearl Åkesson tidigare,
som jobbar för Bonniers tidsskrifter, och hon ville jättegärna göra en intervju om mig till en morsdagsspecial
för bl.a. amelia.se. Jag blev jätteglad och kände att det var helt perfekt att få uppmärksamma vår fina och saknade 
mamma på detta sätt. Och så blev det ju lite "dålig timing" nu i allt med pappa.... med på ett sätt känns det
 ändå lite fint. För nu har jag fått nämna även honom i texten, som slutar så vackert med deras bröllopsfoto.

Här är länken till intervjun från amelia.se :

http://www.amelia.se/artiklar/ida-var-12-nar-mamman-dog-onskar-jag-hade-hunnit-lara-mig-mer-av-henne/



 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0