Pills, hairs, anxs.

Det var jättelängesedan jag tog en sömntablett, men ikväll ska jag faktiskt göra det igen.
Imorgon ska jag ju nämligen ha min andra intervju, samt provjobba, på Flying Tiger! 
När jag hade första intervjun sov jag ca 1-2 timmar den natten, INTE jättebra uppladdning direkt.
Men så funkar min kropp. Dåligt, med andra ord. Så den ska få lite hjälp på traven, bara.
Klockan är 21, jag är redan tröttare än jag brukar vara (läs: inte alls) vid den här tiden,
men det är inga garantier! Siktar på att lägga mig vid 23 för att gå upp ca 7. Tåget går 09:54,
så då har jag massor av tid att mentalt förbereda mig, äta, fixa, nojja, och få ångest och kanske
även hinna glida ur den, gå på toaletten arton gånger, och sen åka. : ) Hahaha. Det SKA bli roligt, ju.
Har inte hunnit bli så nervös än, så det skulle vara kul om jag vore lika "lugn" imorgon! Men, HAHA.
Säkert. Verkligen. 

Idag har jag verkligen inte gjort nånting, förutom diskat, sjungit, dansat, duschat, och inte klätt på mig
mer än en tröja, på hela dagen. Nice. Ganska skönt med en lugn dag to prepare myself, ändå.
Har precis käkat middag, sallad, men är fortfarande lite hungrig så nu står valet mellan knäckemacka
och glass, typ. PLUS en sömntablett, ej att förglömmaaaa.


Igår; 

             

A lot of haaaair ♥  Försöker vända sista tidens bakslag. I'm gonna do it. 


Idag; 


Bästa balkongkatten, och jag tog fram min gamla peruk - som ändå lixom är "ny" för jag använde den ju
knappt efter att jag hämtat ut den, den här sista. Jag hade ju redan börjat mitt liv som perukfri. Två år sedan
är det. Men jag hade en kvar på remissen, och den har iaf använts några få gånger. Fina långa raka TJOCKA
håret. Men så jämför jag med det håret jag själv fått, och det är ju inte jättejättelångt ifrån ändå. Längdmässigt
och så. Eller alltså jo, den här är ju jättelång, men.... det är så galet fint att jag ändå är här nu. Med mitt hår. : )


Okej nu har jag hunnit bli ångest:ig inför imorgon. SCORE. Bamm. I knew it... : P
  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0