Rocktober 2016

En både tung, och fin dag! Idag flyttade min älskade lillasyster tillika bästa vän lååångt härifrån,
ända ner till Malmö. Hon som alltid är så nära, både avståndsmässigt och i hjärtat.
*börjar grina igen för tionde gången idag, minst*
Men, tummen upp för hennes eviga mod, och för nystart! Jag ska inspireras, och jag hoppas vi ses
snarare än snarast. 
<3 Bästa Oskar är med som flytthjälp och mentalt stöd första helgen som skåning.

 

 
 
Hade jag inte haft sången idag hade jag nog velat följa med, hade förmodligen inte fått plats i bilen, men ändå! 
Ja, jag sjöng alltså tre fina sånger vid ett dop idag kl 14, för lilla Nellie. "Vart du än går" / Niklas Strömstedt,
fina "Du finns inom mig" från Disney's Tarzan (Phil Collins som gjort orginalet), och sedan en låt som jag inte
hade hört innan, men den var jättefin! "In my arms" / Plumb. Kul med lite nytt. Fick beröm för sången, halsen
skötte sig faktiskt trots den här förkylningen som suttit i i en MÅNAD nu... och solen har lyst så fint idag. 
:)

Taskigt-ljud-filmklipp som jag fångade på mobilen, en av tre kom jag iaf ihåg att spela in! Hahahah...
--->   https://www.instagram.com/p/BLB0r0sjR5K/?taken-by=kawrtnee <---  

Så det har varit en bra dag trots en gråtig morgon. Kramade Hanna här ute på gatan, länge länge, ville typ säga
"Åk inte!!!" - men hon kommer att få det jättebra och jag är glad för hennes skull. 

På måndag ska jag till Kista galleria och provjobba i butiken Flying Tiger Copenhagen, samt ha min andra intervju!
Jättespännande och pirrigt, det ska bli så kul! Så håll tummarna för mig, ni två, kanske tre, som läser. 
Haha. : D Eller nä några fler är ni allt, det vet jag. 




Okej nej nu får vi spara lite foton, hahaha, till nästa gång jag är lite emo.... ;) ;) ♥

Det kommer vara tomt här utan dig, Hanna! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Patrik

Malmö är ju låååångt bort...

Håller självklart tummar att det går bra för dig med jobbet och allt runt omkring.

Svar: Ja jättelåååångt.... uhu.Tack!
Ida

2016-10-02 @ 09:09:32
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0