Förkylning & foton från i söndax

Hoho! Alltså det har varit så toPpenfint väder senaste dagarna men jag är typ soffbunden och bara snorar!
Snor-VM. Jag vinner. Ingen konkurrens what so ever. Näsan kittlar konstant, nyser oavbrutet. SÅ FRÄSCH.
Sjukt trist. Gör av med okristliga mängder snytpapper och snart har jag skavsår runt näsan antar jag.
Fräsch OCH snygg. På lördag ska jag, Bea & Mathias in till Gamla stan och kika på vårt "irländska" favoritband
så jag tänkte vara frisk då! Hallåååå! 


Var förkyld förra veckan men blev bättre till helgen vilket var TOPPEN eftersom vi sjöng på den där vigseln då.
Men sen var det bara på't igen då. Kanske pga iskalla plåtningen i söndags? Kastade tillbaka mig i tråkig
mancold. Jaja. Det blev fina bilder iallafall;


Vi tog lite inomhus också. Pose pose. Återkommer med lite fler en annan gång. ; ) 
 

Igår fyllde Viggo 8 år, hurraaa, så jag ska smita förbi där senare, på väg till kören, med lite paket.
Tror han kommer bli glad! ♥ Sen ska jag sitta på sidan och inte sjunga ikväll. Ska bara snora, och försöka
hänga med om vi får något nytt material inför julkonserten, tänkte jag... ^^ Bring ze tissues. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0