Sick puppy. Neeehh. ^^

Förr i tiden har jag gjort sånadär bildspel om "året som gått". De senaste årsskiftena har det nog inte blivit några,
jag brukade göra dem snabbt (....) och enkelt i Windows Movie Maker och jag har inget likvärdigt program i Mac:en.
Tror jag gjorde på Youtube nångång men vilken tiiiiid det tog. Och min dator är otroligt seg, och internet likaså.
Så, haha, ingen idé? Ett alternativ med ett vanligt bildinlägg är ju också... ett alternativ.. det känns som att
mycket har utelämnats i bloggen just detta år. Inte med flit, utan bara för att jag inte varit så aktiv. 

Det är klart att jag inte överger bloggen eller vill sluta skriva på nåt sätt. ♥


På hårfronten går det jättebra OCH inte-så-bra samtidigt, men jag måste se de enorma framstegen och inte fokusera
på det dåliga, jag bär med mig Trichotillomanin för resten av mitt liv och jag kommer inte tillåta mig att tappa
greppet när jag VET hur stark jag kan vara. No way! Trots att det är en jävligt svår match. 

 
Ett år mellan bilderna, hyfsad längdskillnad ändå!


Och idag är jag ledig och det har hittills resulterat i kaffe och nedvikt onepiece hela dan. Fett najs. 

 




C u z   s o m e   t h i n g s   n e v e r
e v e r
c h a n g e .

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0