Hårrelaterat.

Idag för två år sedan:

 
VS idag för två minuter sedan:

 
Skamlösa bikinibilder dessutom! Balkongsvettig och nyligen klar med tvättiden. Toppen! 


 

Postat av: Michael

För 2 år sedan såg man dina ögon i alla fall :)

2017-06-15 @ 16:54:51
Postat av: Michael

Glömde att säga att; jag hittade hit ifrån din Facebooksida om din katt Bella. Jag får ständigt förfrågning om att gilla den sidan, ingen aning om varför. Så, idag kunde jag inte stå emot längre. Jag är lite svag för att hitta personer på ett "konstigt" sätt, som att det betyder något särskilt. Jag vet inte vem du är men du verkar gilla din katt väldigt mycket i alla fall :) Om du postar nåt mer skoj i din blogg i framtiden så kommer jag säkert att läsa! /Micke

Svar: Haha, så spännande! :) Vad konstigt, den är ju inte direkt aktiv den sidan.. hon dog för fyra år sedan, min lilla fina Bella. <3 Idag sportar jag en annan liten katt, som heter Vilda.. men har fortfarande kvar samma header här i bloggen så det är Bella som syns. Nåja. Hej Micke, kul att du hittade in! Är inte superaktiv här heller som det verkar.. ;)
Ida

2017-06-15 @ 17:02:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0